З Межиріча прямую до Токарів. Місцева особливість сільських доріг – пісок. Якщо на центральній вулиці його ще не дуже багато, то поза нею велосипед геть втрачає можливість рухатися і доводиться переходити на стежки обабіч піщаної ріки. Зате одразу за сільською смугою асфальт повернувся і їхати стало веселіше.
Через два кілометри після виїзду перетинаю річку Псел. Місток тут дерев’яний, але в доволі хорошому стані. Чого не скажеш про саму дорогу, асфальт якої скоріше заважає, аніж допомагає, тому місцями видно добре наїжджені об’їзди узбіччями.
За Токарями дорога приємно вразила: рівнесенький асфальт та ще й захований від пекучого сонця густими кронами дерев. Так непомітно комфортною лісовою дорогою я повернувся на трасу, що з’єднує Штепівку та Лебедин.
За два кілометри пролітаю повз пам’ятник, який показаний на карті і про який я думав, що це монумент-катюша – черговий контрольний пункт маршруту бревету. Але ні. Отже свідок війни лишився десь позаду, ближче до Михайлівки. Дивно лише, що він не позначений на карті.
В Лебедині зупиняюся біля Кургану Слави, оглядаю досить динамічну композицію, присвячену Другій Світовій війні.
Проїжджаючи центром, продовжую знайомство з містом, історію якого розпочали у 1652 році козаки-переселенці з Правобережної України, а в 1708 удостоїв місцем розташування своєї штаб-кватрири у Північній війні Петро І. На цьому бреветну частину подорожі закінчено, тож я фотографую дещо з місцевої старовини (дерев’яна Воскресенська церква 1769 року (єдина споруда ХVІІІ століття, що вціліла до нашого часу),
Вознесенська 1858 року
та Миколаївська 1914 року)
і виїжджаю в напрямку Сум.
Напрямок тепер північно-східний і він дещо не співпадає з вітром. А ще додалася втома – у цьому сезоні я ще стільки не їздив. Тож зупинки мої почастішали, я ставав кожні 10-12 кілометрів для кількахвилинних відпочинків (Бишкінь, Ворожба, Шпилівка). У Ворожбі сумістив відпочинок з оглядинами місцевого храму (Спасо-Преображенський храм ХІХ століття), який через його великі розміри у порівнянні з навколишньою одноповерховою забудовою, видно здаля.
Після Шпилівки роблю останній ривок і зупиняюся вже на фініші – біля монументу Вічної Слави у Сумах, де й я стартував. На годиннику 15.02, отже позаду майже 8 годин мандрівки. З них 6.40 – у сідлі, решта часу – це 5-хвилинні і кілька трохи довших зупинок на знайомство з місцевими цікавинками і їх фотографування.